برداشتن لمینت از روی دندان+لمینت دندان کج 1402

برداشتن لمینت از روی دندان+لمینت دندان کج 1402

برداشتن لمینت از روی دندان برداشتن کامپوزیت سرامیک فیلم

لمینت ماده خاصی است که همرنگ دندان ها روکش می شود و عمدتاً برای دندان های جلویی استفاده می شود و موثر است. از لمینت ها می توان برای ترمیم دندان های تغییر رنگ، شکسته یا کج استفاده کرد. این روش دارای مزایا و معایب خاصی است که در زیر به طور کلی به آنها اشاره خواهد شد. اگر دندان های کج دارید، استفاده از بریس به جای لمینت رایج است.متخصصان و پزشکان مجرب در این زمینه از ارتودنسی برای درمان دندان های کج استفاده می کنند. زیرا نتایج به دست آمده از این طریق نسبت به کالیبراسیون موفق تر است. لمینت برای دندان های نامنظم استفاده می شود، اما انتخاب خوبی نیست.از همه مهمتر می توان گفت که لمینت آخرین گزینه برای دندان های کج است، زیرا معایب لمینت بسیار بیشتر از سایر روش های درمان کجی دندان است، بنابراین قبل از تصمیم گیری در مورد لمینت حتما از متخصص مربوطه نظر بگیرید. 

 

 

لمینت دندان کج

 

 

 

آیا لمینت دندان، کجی دندان را حل میکند :

 

قبل از هر چیز می خواهم بگویم که لمینت دندان یک عمل زیبایی است نه یک روش درمانی. بنابراین لمینت دندان کج می تواند ظاهر بد دندان ها را رفع کند و ناهنجاری های کوچک را برطرف کند.آیا می توان دندان های کجی را با لمینت اصلاح کرد در نتیجه اگر دندان ها خیلی کج و ناهموار باشند نمی توان از لمینت های دندان استفاده کرد. زیرا این روکش ها توانایی اصلاح دندان های کج را ندارند و تنها می توانند به بهبود ظاهر لبخند کمک کنند.در این موارد، دندانپزشک شما روش های درمانی دیگری مانند ارتودنسی را برای اصلاح کجی دندان های شما پیشنهاد می کند که معمولا اگر دندان کج دارید عجله نکنید بعد ارتودنسی و صاف شدن دندان میتوانید لمینت کنید

 

 

 معایب لمینت برای دندان های نامنظم عبارتند از

 

 

 

معایب لمینت برای دندان های نامنظم عبارتند از:

  • رنگ و شکل پس از چسباندن قابل تغییر نیست.
  • پول زیادی ارائه می شود
  • در صورت خرابی باید تعویض شود
  • خراش بیش از حد لمینت ممکن است باعث ریزش سریعتر آن شود.
  • روی حفره ها یا پرکردگی های قدیمی کار نمی کند.
  • اگر دندان تا حدی ترک خورده باشد می توان از لمینت استفاده کرد زیرا روش های دیگر برای درمان ترک جزئی مناسب نیستند. در ابتدا، این روش برای حل این مشکلات ایجاد شد، اما دوره بهبودی سریع، گزینه‌های سودمندی را به حدی گسترش داده است که افراد تمایل بیشتری به استفاده از لمینت برای دندان‌های نامرتب دارند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مريلا ? تاريخ: دو شنبه 29 خرداد 1402برچسب:لمینت دندان کج, ? موضوع: <-CategoryName-> ?